Nödinge - New York

Gokväll go vänner! Borde sova men ligger vaken i mitt gamla pojkrum i Nödinge. Efter en tågresa där diverse nytt stoff till ett flertal nya Tjuvlyssnat-böcker ofrivilligt nådde mina öron väntade syrran på stationen i Göteborg. Åkte vår pärla hem till Nödinge, där vi båda övernattar för att inatt gå upp rejält tidigt för att åka iväg till flygplatsen. Vi flyger 06.30 till Amsterdam, sedan vidare till The Big Apple. Ser så fram emot det här, planeringen är minimal, men tror att nöjet blir maximalt. Tack Line för tipsen! Är det fler av er som har NY-tips att dela med er av så var inte blyga! Tror veckan kommer att gå fort!

Ska se om jag kan uppdatera bloggen under resans gång, annars lär det dyka upp lite bilder från ett höstigt New York när jag är tillbaka i Sverige igen.

Sköt om er, hoppas det blev någon kul tentafest i Örebro ikväll och att ni andra har det gott också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback