Höstdepp

Jag skulle ju ta tag i saker idag. Istället har jag känt mig hängig, trött, seg, deppig. Vill bara kunna vara, istället för att känna som jag gör just nu. Kanske beror på att jag är hemma efter resan, blir ju omställning efter att ha kopplat bort allting och sen landa i verkligheten igen. Får göra ett nytt försök imorgon. Kom mig ut till uni iaf. Wallenbro är tillbaka på måndag, ska försöka träffa henne så fort som möjligt så jag kan gå vidare med mitt LA-planerande. Inväntar besked från UD med, för att kunna köra igång med visumprocessen, biljettletande.

Vintertiden gör nog sitt också, för mörkt för tidigt. Funderar på att plocka fram julstjärnan imorgon, och öppna glöggen. Baka lussekatter. Få en mer positiv feeling. Behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback