Helgen

Favorit i repris i fredags då den nyinsatta föreläsningen i Romersk rätt blev *tadam* inställd den med p g a sjukdom. Framförhållningen blir allt bättre, 30 minuter innan utsatt tid kom dubbla mail med infon. Tydligen hade inte schemat uppdaterats, så det var ändå folk som dök upp. Hoppas inte västeråsarna var där bara, segt att köra så långt för ingenting. I stället för att förkovra sig i den romerska rättens historia blev det fika med I och K här hemma, mycket trevligt, som vanligt!
Dagen fortsatte med försök till plugg och på kvällen middag på Wongs med gänget! Äntligen på tiden att jag besökte stället efter mer än tre år i staden Örebro. För oss som inte har en personalchefsposition i Finspång blev det tre smaker av Asien, riktigt gott!





Hur är det egentligen med dricks i vårt hemland, är det inbakat i priset eller är det de universella tio procenten? Som sagt, när jag får ett vettigt jobb med anständig lön blir det ändring på både det ena och det andra i vilket fall!

Igår blev det en vända till gymmet på förmiddagen, ingen inspiration, men ändå skönt att röra lite på sig. Sen ytterligare försök till plugg, men det är något fel på min inställning och motivation till denna kursen, jag läser men fattar inte, blir smått deprimerad! Tenta på fredag, kanske mitt första B?
Hemmafest hos I, blev riktigt nice! Skön stämning, med lite avslutande Wii. Min manlighet fick sig en törn då det tydligt visade sig att jag var bättre med rockringar än med backhoppning, hmm..!





Kommentarer
Postat av: Miona

Tja! Vem är den heta killen på bilden med grön t-shirt??? :))) Hoppas ni hade kul! Puss

Postat av: Markus

Soon to be: Mr Miona Kuzman..?! =)

2008-11-02 @ 23:30:56
Postat av: Miona

Haha vad rolig du är. Saknar din humör mr Going to New York. :) Bamsekram

2008-11-04 @ 00:30:23
URL: http://mionagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback