Gårdagen

Ogillar min bovärd. Skulle ha dykt upp här med nycklar till mitt (förhoppningsvis) nya förråd igår, men uteblev. Jag skulle vilja rensa ut lite grann så fort som möjligt, så hoppas det löser sig under dagen.
Fick pluggat en hel del igår faktiskt, visserligen bara läst i Hellner men ändå. Kändes rätt skönt när jag kom igång, satt hemma på förmiddagen, iväg till uni en sväng på eftermiddagen: bokade in träff med Wallenbro på torsdag. Efter att ha varit sjukskriven för opererad hand kanske hon löper risk för viss stressansamling, hon hade FULLT upp igår verkade det som. Läste en sväng på biblioteket, utan att somna denna gång. Blev en skön promenad med Hanna på eftermiddagen, ute i det sköna och kalla vädret, fullgjorde mina plikter för Irene. Kvällen avslutades med Texas chainsaw massacre och lite mer läsande.

Kolla in Rickard Johnsson! Vi jobbade ihop lite till och från på ICA Rollsbo under den tiden, duktig kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback