Fredagsmys

Ikväll blir det soft hemma med Melberg på besök! Ska fixa lite mat, sen slappa med vin och idol, och en del skitsnack om det blir som det brukar! Annars har det varit en lugn dag, tränat, städat, vart på ÖBO (verkar som jag får mitt förråd på måndag), ska fixa med andrahandsuthyrning nästa vecka. Skönt att kunna flytta grejer till förrådet istället för Nödinge! I helgen blir det jobb. Jennie ringde förut, kanske borde jag sagt nej till en av dagarna, men min ekonomi behöver en push inför LA så jag tackade ja. Hoppas inte det blir för mycket för CSN, vill inte ha en repris á la -05. Komme vara på inskrivningen i helgen, kan bli intressant med tanke på att jag endast vart där en gång tisigare.
Nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback