Work work

Lalala. Blev nästan full pott av min arbetsönskelista. Idag softade jag på taket med intagna och Radetzkis bok om arbetsskador. Kriminalvårdare tillhör tydligen kategorin som kan vara extra försäkrad vid smittor. Nice! Imorgon blir det typ: byte från natt till inskrivning till.. kanske Pernillas tjänst, vilket antagligen skulle innebära gemet. Det får lösa sig imorgon.
Chillar hemma med vin, har ätit god lax kokad i äkta grädde, citron, dill, salt och peppar, med pasta och morot. Operation rensa-ut-kylskåpet behöver inte bli lika blandad mat som igår utan kan bli riktigt bra!
Igår gjorde jag och mina nolle-tjejer julgodis, himla trevligt! Tror inte jag gjort knäck sen någon gång i grundskolan, på det klassiska julpysslet Nödinge- och Kyrkbyskolan klass 1 - 9. Those were the days! Och ikväll blir det fest, grattis Anton till nya lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback