Visum!

Tre hyfsat roliga timmar med herr Dufwa idag. Innhållsmässigt blev det kanske lite av en överraskning, vet inte om det var rätt planerat men det flöt på iaf. Och tänk så lätt det kan vara att hjulen på bilen hamnar snett, att man kommer upp på trottoaren och sedan mejar ner 20 m staket!
Tränade, hämtade ut mitt pass: mitt visum är klart! Skönt att inte behöva tänka på den biten mer utan att gå vidare till de andra projekten som måste fixas. Dessutom har jag utsett andrahandshyresgästen för min lägenhet, kul att kunna göra någon glad!
Försökt plugga, men det här känns för mycket för mig just nu. Saknar ork och viljan att beta av allt till på fredag. Ett besök hemifrån lockar mer. Får se om jag orkar vara duktig eller inte.
Höll på att förlora min tvätt ikväll också. Efter att ha fyllt torktumlarna och torkskåpet försvann ordet "tvätt" ur mitt medvetande. Kom på det alldeles för sent, och eftersom min tvättid då var slut kom jag inte in i tvättstugan. Men det löste sig ändå, innan Martin - the man with the KEY - hann hjälpa mig kom grannen som hade tvättiden efter och släppte in mig. Lite pinsamt, men blev en trevlig pratstund där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback