Tid

Förmiddagen bestod av att besöka min "mentor" Carl på Skatteverket. Blir nog inte så många fler träffar, ev en gång till efter nyår innan jag sticker till LA. Kul, han gjorde liknande praktik i Chicago för några år sen, kanske snackar mer om det nästa gång. Hem, fixade lunchomelett, läste Hellner och några rättsfall. Ansökte om visa (!) innan lägenhetsvisningen. Sociolog eller sjuksköterska? :) Sedan kom Calle på middagsbesök, trevligt, var nog lika sega bägge två!

Är det tiden som går fort eller är det jag som inte utnyttjar den på rätt sätt? Känns som att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Ändå, när det snurrar och jag vill gå av sätter jag själv ännu mer fart på saker och ting runtomkring mig. Det löser sig.
Snart kommer Miona, Daniel och alla andra som läst utomlands hem, kan säkerligen hålla med om att tiden går fort! Även om jag tror att NI utnyttjar er tid bättre än vad jag gör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback