Musiken har tystnat

I alla fall för en liten stund. Har precis varit uppe och klagat på min granne, som alltför ofta spelar alltför hög musik. Irriterande när man ska plugga. Viss irritation riktas också mot ÖBO, som inte satsar mer på att isolera sina studentlägenheter. Både isolering mot oönskade ljud och mot oönskad kyla utifrån hade inte varit helt fel. Men får hålla ut till mitten av januari antar jag. Annons på Blocket idag, hoppas någon nappar och vill hyra lägenheten under tiden jag flyr landet. Har idag fått mina personbevis, lämnat in ansökan till Wallenbro och har varit på möte med Roland angående uppsatsen till våren. Vet inte om jag blev så mycket klokare av det just nu, men saker och ting får klarna i framtiden. Just nu känner jag mig rätt stressad, vet inte riktigt varför. Kanske för att saker och ting tar längre tid än vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback