Jobb och fika

Lena + Orup igår kväll, mycket bra! Dessutom avslutning av hela turnésvängen. Skön show, min typ av humor, Herngren hade lyckats bra! Bra blandning av det mesta, hade gärna hört fler låtar från nya skivan dock.
Jobb idag, etta på ettan, lugnt, lite väl segt på eftermiddagen kanske. Trivs verkligen där!
Efter avslutat jobbpass blev det en sväng till Oh helga natt. Kallt. Tyckte det vart bättre tidigare år, kanske skulle följt Hannas exempel med fika istället? Eller gått inomhus iallafall. Fika har det blivit överdos av idag. Mitt jobb innebär en hel del fika, avstod från dagens vetelängd och mazariner, istället siktade jag in mig på småkakorna och julgodiset. Efter Oh helga natt bjöd Olov på lussekatter m m hemma hos sig. Mycket goda! Bra avslutning på dagen, kul att träffa Robban också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback