God Jul!

De senaste dagarna har verkligen gått i ett. Lördag jobb, mycket god lasagne hemma hos Calle på kvällen. Söndag, packa, fixa i lägenheten inför julfirande i Nödinge. Bil ner, äta med familjen, filmkväll i Kungälv. Fick inte svar på mina frågor, fastän jag denna gång både frågade och egentligen inte brydde mig så mycket om svaren, jag har annat att tänka på. Måndag, springa, fixa julgodis, in till stan, middag i Mölndal. Tisdag, feber under natten, tvätt, till Jennie och gullungen Alicia på lunchdate. Hem, fixa julmat, pusta ut.
Idag, julafton 2008! Traditionsenligt firande med familjen, fortfarande mätt fastän det är mycket mat kvar än! Tar en paus från allt här i väntan på att tomten ska komma tillbaka!
Önskar att alla haft en riktigt god julafton so far och fortsätter att ha det några timmar till!

Finaste julpsalmen!

Det är en ros utsprungen
av Davids rot och stam,
av fäderna besjungen,
en ros i Judaland,
en blomma skär och blid,
mitt i den kalla vinter,
i midnatts mörka tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback