En dag med plugg, plugg..

Fullt upp på uni idag, ytterligare ett schemalagt marathonpass. En timma uteblev p g a hemmalunch och ett inplanerat besök på USÖ för örat. Årlig kontroll, nytt recept, verkade annars ok. Billigare sjukvård här än i Västra Götaland, alltid något! Tillbaks till skolan, sen hem till lite rättsfall innan det bar av till julfika med BOJ. Kul att det tillkommer nya vittnesstöd, stödpersoner, folk som kan och vill hjälpa till idellt! Kul på TR när man känner att man gör nytta, när man kan hjälpa någon. Så var det i tisdags i mindre skala, men det räcker för att det ska kännas bra!
Läste igenom häftet med arbetsskador till imorgon. Trött, vet inte om jag fick in så mycket. Får hoppas att inte bli utfrågad av Mia imorgon (en riktig hjare på namn, imponerande!).
Vad som händer på onsdag återstår att se, ju fler kockar desto sämre soppa! Men jag är på oavsett, svårt att få klara besked bara vad folk vill. borde vara mer raka överlag tror jag. Men jag vet även själv hur det är, anpassar mig utan problem till andra, och då kan det ju bli lite segt i beslutsprocessen ibland.

Åh, det här kommer vara min jul-depp-låt i år! Jul är min favorithelg utan konkurrens, men innebär både glädje och sorg för mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback