Bröllop och julkonsert

Bröllopsfest igår, kul! Hade dock kunnat vara lite fler tal och skojs under middagen. Jag hade min gamla toastmasterkollega Linn till bordet, och kom att tänka på allt som hände under Andreas och Sofias bröllop. Fler tal, roliga lekar, och kanske framförallt radioinspelningen! Om jag gifter mig nån gång: tala gärna!
Vart lite småseg idag, inte gjort så mycket vettigt. Fixade lite i rummet, läst lite. Vart på julkonsert i Nödinge kyrka. Gospelkören där syrran är med brukar ha konsert runt denna tiden varje år, drog fullt hus, nice! Imponerad av Magdas solosång: Peter Jöbacks Viskar en bön. Så fint!
Imorgon blir det återfärd till Örebro. Är säker på att veckan kommer gå snabbt, på gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback